موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

به گزارش یکی از منابع چینی، تولید کننده گوشی هوشمند Oppo قصد دارد به منظور گسترش میزان فروش خود در بازارهای خارجی، محصول جدید خود را تا پایان سال 2016 به بازار آمریکا عرضه کند.
با این حال، نمایندگان شرکت هیچ توضیحی در مورد زمان دقیق آغاز عرضه محصول خود ارائه نداده اند، اما آنچه مشخص است گوشی برای بازار هدف ایالات متحده برنامه ریزی شده و از طرف دیگر با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا پایان سال جاری باقی نمانده است، انتظار می رود به زودی باید شاهد عرضه ی این محصول باشیم.
البته لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی Oppo محصولی جدید و متمایز در بازار ایالات متحده نخواهد بود. در نتیجه توسعه دهندگان باید به افزودن ویژگی های قابل رقابت با دیگر محصولات فکر کنند.  گفتنی است این شرکت قصد دارد تا محصول Blu-Ray-player خود را که فروش بالایی در مدت تولید داشته به عنوان محصول بعدی به بازار های خارجی عرضه کند.
کمپانی Oppo توانست در سه ماه سال جاری، بیش از 25 میلیون دستگاه از محصول خود را در بازار داخلی به فروش برساند. حال باید دید که این میزان، با شروع عرضه در بازار خارجی به چه رقمی دست خواهد یافت. انتظار می رود این شرکت پس از تولیدکنندگان Samsung ،Apple و Huawei به چهارمین تولید کننده در جهان بدل شود. جالب است بدانید فروش این کمپانی در صدر میزان فروش در 3 ماهه سوم سال جاری میلادی بازار چین قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه