تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

متخصصین کمپانی Instrumental، به تازگی جزئیات انفجار گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ را بررسی کرده و به علت اصلی این حادث پی برده اند. آنها می گویند در این دستگاه اجزای درونی بسیارنزدیک به یگدیگر تعبیه شده اند.
اولین گزارش انفجار گوشی Note 7 سامسونگ در سپتامبر سال جاری و در شبکه های اجتماعی منتشر شد. ابتدا سامسونگ اعلام کرد قصد دارد تا گوشی کاربران را تعمیر کرده و به آنان بازگرداند اما باز هم با وجود ایجاد تغییرات، گوشی در دست یکی از کاربران منفجر شد و اینجا بود که نمایندگان سامسونگ مجبور به پذیرفتن وجود یک ایراد بزرگ در گوشی ها شدند و دستور توقف خط تولید این محصول صادر شد.
کارشناسان دلایل زیادی را برای این انفجار اعلام کرده اند. برای مثال مشکلات ساخت و فشرده بودن اجزا، داغ شدن بیش از حد دستگاه در هنگام پردازش و گرمای بیش از حد باتری دستگاه را می‌توان مواردی از این دست دانست. اما برخی معتقد بودند که مشکل دقیقا همان باتری بوده است. حال این سوال شکل می گیرد که اگر مشکل از باتری بوده است چرا با تعویض آن، باز هم مشکل برطرف نشده است؟ در نتیجه بزرگترین مشکل این گوشی، طراحی آن در قرار گیری سخت افزار آن بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه