کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

شایعات فراوانی روز گذشته در خصوص فروش Twitter مطرح شده است. از Salesforce، سرویس رایانش ابری مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یکی از خریداران احتمالی این سرویس نام برده می‌شود. در حال حاضر و با پیشنهادهای مالی متعددی که ارائه می‌شود، سخت است که بتوان متوجه‌ شد چه چیزی در حال رخ دادن است. اما شاید مهم‌ترین سوالی که در این لحظه مطرح می‌گردد، دلیل علاقه‌ی Salesforce به سرویس شبکه‌ی اجتماعی Twitter باشد.
گرچه هیچ‌کس نمی‌تواند از زمان و چگونگی انجام این معامله به طور قطعی صحبت به میان آورد، اما اکثر متخصصین این حوزه بر این باورند که اگر Salesforce در این معامله پیروز گردد، Twitter بهترین گزینه‌ی پیشرفت‌شان خواهد بود.
رقیبان Salesforce، مدام در حال وارد کردن داده به پلتفرم خود هستند، حال با خرید Twitter توسط این شرکت، جریان مداوم ورود اطلاعات به پلتفرم آن‌ها فراهم خواهد گردید.
نکته‌ی منفی برای Salesforce در این شرایط آن است که ارزش هر سهم Twitter در پی این اتفاقات، طوری بالا رود که دیگر این شرکت توان خرید را نداشته باشد. این گفته به خصوص هنگامی که مشاهده‌ می‌کنیم Twitter مشتریان بزرگی پیدا کرده است، نمود پیدا می‌کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمال فروش Twitter به Google و Salesforce