سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

استدیو بازی سازی اوکراینی 4A Games که بر روی توسعه‌ی سری جدیدی از بازی شوتر Metro کار می کند، در مورد طولانی شدن زمان رونمایی از این محصول اخباری را منتشر کرده است. اعلان بازی سبک تیراندازی- اکشن Metro در سال جاری و در نمایشگاه E3 2017، علاقه مندان به بازی های کامپیوتری را مبهوت خود کرد. جالب تر آن است که توسعه دهندگان این بازی به مدت سه سال است که بر روی این پروژه کار می کنند اما در مورد روند توسعه‌ی آن سکوت کرده اند.
اعضای استدیو تصمیم گرفته‌اند تا دلیل طولانی شدن عرضه‌ی این بازی را برای کاربران روشن کنند و علل آن را بازگو نمایند. آن ها می گویند: سه سال پیش خودمان نیز باور نداشتیم که می توان نسخه‌ی جدید این بازی را تولید کرد.
موسس و مدیر خلاق استدیو 4A Games، آندری پروخرف می‌گوید، نویسنده‌ی سری Metro، همیشه تیم را به کشف موارد جدید و راه حل ممکن ساختن غیر ممکن ها ترغیب می کند. او می‌گوید: گلوخوفسکی همیشه سعی دارد تیم را به انجام کارهایی که در نگاه اول غیر ممکن به نظر می‌رسد تشویق کند و تیم را قانع سازد که حتی سخت‌ترین کارها هم از لحاظ فنی غیرممکن نیست. او دائما بچه ها را به چالش می‌کشد تا بهترین نمونه را به گیمر ها عرضه کنند.
انتشار بازی Metro Exodus برای سال آینده و در غالب پلتفرم‌های PC, PlayStation 4  و Xbox One برنامه ریزی شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه