ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

دکتر عباسی شاهکوه ضمن حضور در غرفه‌ی سیتنا در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام و در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات در چهار سال آتی، گفت: طبیعتا برنامه‌های ما در چهارچوب برنامه‌های وزارت ارتباطات و سرفصل برنامه‌های جناب مهندس جهرمی، وزیر جدید ارتباطات است.
وی ادامه داد: برنامه‌ی ما در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمرکز در بخش‌های خدمات و محتوا و استفاده‌ی مطلوب‌تر از شبکه‌های ایجاد شده در این راستاست، تا بر این اساس کسب‌وکارهای جدید در حوزه‌ی ICT شکل گیرد و اقتصاد دیجیتال با قوت بیشتری پیش رود.
عباسی شاهکوه، خاطر نشان کرد: به عبارت دیگر کل برنامه‌های ما در این راستاست که بتوانیم از شبکه‌های موجود بهترین بهره را در این حوزه ببریم تا کسب‌وکارهای نوین شکل گیرد.
معاون رگولاتوری، ادامه داد: ما نیز باید مقرراتمان را در همین راستا اصلاح کنیم و به سمت مقررات‌زدایی پیش رویم و کمک کنیم تا این حوزه شکل بهتری گیرد.
عباسی شاهکوه، در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: یکی از دیگر کارهای عمده‌ی ما، تکمیل شبکه‌ی ملی اطلاعات است. این وظیفه بر عهده‌ی وزارت ارتباطات است و به تبع آن، ما نیز این اولویت را در دستور کار داریم.
معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: کار دیگر ما مدیریت بهینه‌ی منابع کمیاب مانند فرکانس و نامبرینگ است که اقداماتی در این راستا در دستور کار قرار داده شده و پیگیری می‌شود.
عباسی شاهکوه در پایان، عمده‌ترین تمرکز چهار سال آینده از نگاه تجاری را در بخش IoT دانست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه