موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱:۴۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد

موسسه DxOMark گوشی هوشمندOne M9  اچ تی سی را مورد بررسی خود قرار داد. این گوشی فلزی با دوربین 20 مگاپیکسلی خود توانست امتیاز کلی ضعیف 69 (امتیاز 73 برای عکاسی و 61 برای فیلمبرداری) را کسب کند.
این امتیاز به مراتب پایینتر از امتیاز 86 متعلق به صدرنشین جدول DxOMark یعنی گلکسی اس 6 اج می باشد. این امتیاز، M9 را به طور مشترک با گوشی Amazon Fire Phone در جایگاه بیست و یکم قرار می دهد و بدین ترتیب حتی از گوشی های قدیمی نظیر گلکسی اس 3 و آیفون 4 اس نیز پایینتر قرار می گیرد.


در بخش عکاسی، DxOMark به پرچمدار اچ تی سی از نظر ثبت رنگ ها، جزییات خوب و فوکوس بسیار عالی در شرایط نوری خوب امتیاز مثبت داد. اما رنگ های بیش از اندازه درخشان در نور ضعیف، تعادل سفیدی غیردقیق و کاهش شاپرنس در گوشه های تصویر باعث کاهش امتیاز شدند.
ویدیوهای ضبط شده توسط One M9 در نور خوب کاهش نویز خوب و فوکوس دقیق را نشان می دهند. جزییات از دست رفته، عدم وجود لرزشگیر تصویر و رنگهای بیش از حد درخشان در نور ضعیف باعث کاهش امتیاز دوربین این گوشی شدند.
جالب اینکه اچ تی سی با انتشار چندین آپدیت عملکرد دوربین پرچمدار خودش را افزایش داده است. با این حال به نظر می رسد سنسور 20 مگاپیکسلی ساخت توشیبا که در دوربین این گوشی قرار گرفته، یارای رقابت با حریفانش را ندارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اولین گوشی جهان با هوش مصنوعی