ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگلاتوری اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند مبالغی که در قالب ۱۰ ریال عوارض به ازای ارسال هر پیامک از ابتدای فروردین سال ۹۷ از مشترکان تلفن همراه دریافت کرده‌اند به آن‌ها بازگردانند.
به گزارش ایسنا، مجید حقی درباره‌ی پیشینه‌ی این موضوع گفت: نمایندگان مجلس در اسفند سال ۹۳، یک‌ بند الحاقی درآمدی به تبصره‌ی ۱۹ لایحه‌ی بودجه‌ اضافه کرده بودند که بر اساس آن اپراتورهای تلفن همراه موظف بودند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال عوارض از هر پیامک را از مشترکان دریافت کرده و آن را به‌ حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کشور واریز کنند.
وی افزود: این ردیف در قانون بودجه‌ی سال ۹۷ و همچنین جداول درآمدی و موافقت‌نامه‌ی سازمان برنامه‌ و بودجه پیش‌بینی‌ نشده است. بر همین اساس دریافت این وجه در سال جاری پشتوانه‌ی قانونی ندارد و اپراتورها بر اساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از تاریخ ۹ اردیبهشت سال جاری مجاز نیستند ۱۰ ریال عوارض ارسال پیامک را از مشترکان دریافت کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگلاتوری تصریح کرد: همچنین اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند ۱۰ ریال عوارض پیامک را که از ابتدای فروردین تا ۹ اردیبهشت ۹۷ از مشترکان دریافت کرده‌اند را در صورتحساب آن‌ها در قالب بستانکار اعمال کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه