موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

نه تنها Pixel به طور کامل بر اثر درز اطلاعات اخیر تجزیه و تحلیل شده، بلکه اپل هم از این شکاف‌ها گزیده شد. قبلا گزارش‌هایی درباره‌ی موبایل اولیه‌ی اپل شده بود، ولی دقیقا معلوم نبود این گوشی چه ظاهری دارد. اما حالا بر طبق گزارش Ben Geskin، ایده‌های بیشتری در این مورد وجود دارد:
در حالیکه Geskin و دیگران گوشی اپل را با نام iPhone Xc معرفی می‌کنند، بلومبرگ اعلام کرد انتظار دارد نام آن iPhone Xr باشد. هر دوی اینها معنای خاصی دارند. برای مثال، اپل قبلا از برچسب "c" برای نسخه‌هایی از آیفون‌های مجموعه‌ی گذشته‌اش استفاده کرده است، مثلا iPhone 5c یکی از آن‌ها است.
استدلال دیگر بر اساس نام جدیدترین مدل اپل است. به نظر می‌رسد موبایل جدید iPhone Xs یا iPhone Xr نامیده شود. دلیل آن شاید پیش بودن "r" از "s" از نظر تحت‌الفظی باشد. بنابراین هیچ کس نمی‌داند گوشی جدید چه چیز نامیده می‌شود.
احتمالا جذاب‌ترین نکته در مورد عکس‌ها این است که نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی دو سیم کارت این موبایل‌ها هستند. با وجود این، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است این مدل در بازارهایی که تقاضا برای این گونه عملکردها بیشتر است عرضه می‌شود، به عنوان مثال می‌توان چین را نام برد.
در عکس‌های منتشر شده‌ی جدید، محدوده‌ی رنگ‌های موجود همان اطلاعات قبلی را تائید می‌کنند. متاسفانه عکس‌های جدید بخش جلویی تلفن‌ها را نشان نمی‌دهد، بنابراین نمی‌توان چیزی درباره‌ی طراحی ناچ گوشی‌های جدید دانست.
بلومبرگ در مورد نمایشگرهای موبایل جدید گزارش کرد که مجهز به تکنولوژی نمایشگرهای LCD جدید است که به آن اجازه می‌دهد تقریبا هیچ قابی نداشته باشد.
البته باید توجه داشت با توجه به عدم قطعیت منابع اطلاعاتی، هیچ یک از موارد گفته شده نشان‌دهنده‌ی محصول نهایی نیستند.
گویا هیچ کس توجهی به قیمت‌ها نداشته است، اما تصور عموم این است که iPhone Xc بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار قیمت دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه