تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

کمپانی Samsung از نسخه ی جدیدی از عینک های واقعیت مجازی خود مجهز به Kids Mode رونمایی کرد. به گفته ی توسعه دهندگان، این محصول برای استفاده ی راحت کودکان و نوجوانان طراحی شده است. علاوه بر ویژگی Kids Mode قرار است این دستگاه به روزرسانی های بیشتری را دریافت کند.
البته در مورد برنامه های آتی کمپانی، اخباری در دست نیست ولی گویا به احتمال زیاد برنامه نویسان این کمپانی قصد ایجاد یک شگفتی در این محصول را دارند. اطلاعاتی در دست است که گویای تلاش توسعه دهندگان برای افزودن ویژگی Parental Control بر روی این عینک واقعیت مجازی هستند.
از جمله مزایای استفاده از این حالت، نظارت والدین بر کودکان است. والدین می توانند با استفاده از حالت کنترل والدین، زمان بازی کودک را محدود نمایند تا در زمان های عدم حضور آنها کودک تمام وقت خود را به بازی با این دستگاه اختصاص ندهد. این قابلیت منحصر به فرد به راحتی توسط والدین قابل استفاده خواهد بود و نگرانی آنها را در مورد آسیب های جسمی و روحی کودکشان برطرف خواهد نمود. تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه هنور مشخص نیست اما سامسونگ اعلام کرد از کاربران می خواهیم تا برای دریافت این محصول اندکی صبر داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه