تکنولوژی
الناز فرجی۴:۴۸ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ دي

گوگل هنوز عینک گوگل را کامل نکرده است. ما می‌توانیم درنهایت اولین شکلی را که این عینک‌های واقعیت بهبودیافته خواهند داشت ببینیم.
اولین تصاویر عینک گوگل 2.0 در اسناد ارسال شده‌ی آنلاین  در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال قرار گرفت.
عینک‌های واقعیت بهبود یافته بنا بر گزارش‌ها، عینک‌های نشان داده شده در تصاویر برای "نسخه‌ی شرکتی" عینک گوگل است.
در حالی که عینک گوگل اصلی، "نسخه‌ی کاوشگر" برای مشتریان طراحی شده بود و هدف آن کمک در محیط کار بود. با توجه به گزارش‌های قبلی، نسخه‌ی جدید عینک گوگل دارای یک منشور شیشه‌ای بزرگ‌تر، یک پردازشگر اتمی اینتل سریع‌تر است، 5گیگاهرتز Wi-Fi برای انجام وظایف با شدت بیشتر پهنای باند مانند استریمینگ ویدیو و یک طراحی قوی تر و با قابلیت ضدآب است.
به دقت نگاه کنید و می‌توانید ببینید که یک لولای تا شونده در آنجایی که دسته‌ی عینک به منشور شیشه‌ای می‌رسد وجود دارد. این لولا قرار دادن عینک در جیب را ساده تر می‌کند؛ تنها راه برای نسخه‌ی قبلی استفاده از جعبه‌ی آن بود.
چیزی که این عینک به صورت قابل توجهی کم دارد هر نوعی از قاب بندی است که جلوی افتادن آن از صورت را به زمین بگیرد. یک ثبت اختراع مربوط به گوگل در 24 نوامبر یک نسخه‌ی مشابه بدون قاب بندی از عینک با یک طراحی قابل انعطاف است، اما مشخص نیست که هردوی آن‌ها یک چیز باشند یا این که آن مدل دوم مربوط به شایعه‌ی مدل ورزشی آن باشد.
صدها شرکت کننده در برنامه‌ی "عینک برای کار" در حال آزمودن دستگاه در این زمینه هستند، اما گوگل هنوز به طور رسمی تولید خود را اعلام نکرده است.
جزییات اندک هستند، اما امیدوار هستیم که نسخه‌ی بعدی عینک گوگل قیمت زیادی نداشته باشد. نسخه‌ی اصلی این عینک، دانه‌ای 1500$ فروش رفت. با این که قرار بود یک محصول شرکتی باشد، گوگل این نسخه را برای همه قابل دسترسی کرد، و به علت قیمت بسیار بالای آن خیلی از افراد حتی تمایل نداشتند به خرید آن فکر کنند.

برچسب هاGoogle Glass
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اشتباهات خود در عینک جدید Glass را اصلاح می کند