ترفند و آموزش
الناز فرجی۲۱:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير

آیا علاقه مند به سرویس های بک آپ و پشتیبانی مانند Drop  و Dropbox  هستید ولی نمیخواهید کنترل فایل ها کامل از دستتان برود؟ خب حالا میتوانید فایل هایتان را در امنیت کامل در آبدارخانه ی ما بگذارید . درست کنار شیشه ی میوه ها و سبزیجاتتان. یک سازنده ی DIY موفق راهی پیدا کرده که با مهارت Raspberry pi  کنترل کننده ی bittorrent sync را با یک شیشه ی سنتی میسون ترکیب کند. برای راه اندازی نرم افزار تنها کاری که باید بکنید این است که یک raspberry pi اس اس اچ کنید و ورژن raspberry pi سینک (sync) bittorrent  ، ( که به صورت ماهرانه ای کنسرو تمشک نامگذاری شده است ) ،node.js و چند بسته ی دیگر را نصب کنید. Pi  میتواند به LED های مختلفی متصل شود تا بسته به این که داده ها در حال انتقال به دستگاه اند یا نه ، سوسو بزند یا ثابت بماند . درحالیکه سازنده ی اصلی تصمیم گرفت تا mason jar   اش چوبی باشد، بستگی به شما دارد که چقدر بخواهید به جنبه ی زیبایی شناسی دستگاه توجه کنید.
bittorrent sync توسط همان گروهی ساخته شد که bittorrent را ساخته بود. آسان ترین نظری که میشود راجع به این نرم افزار داد این است که بگوییم این هم یک شبکه ی نظیر به نظیر مانند bittorrent  است. ولی همه ی همتا ها دستگاه شما هستند. نتیجه اینکه اگر شما چیزی را در یک پوشه ی همزمان شده در لپ تاپ خود قرار دهید، با دستگاه متصل به اینترنت در pi درون میسون جار  شما همزمان میشود و سپس با تلفن،لپ تاپ و ..شما به اشتراک گذاشته میشود.


چون همه ی راه حل بستگی به یک Pi دارد، اساسا پروژه میتواند به هر سطحی که خواستید ارتقا یابد، برای مثال شما میتوانید یک هارد درایو اختیاری را برای ذخیره ی افروده ی انبار در خود jar یا وای فای USB متصل به JAR  نصب کنید. بنابراین jar دیگر لازم نیست به یک ایتترنت وصل شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد