موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر

اپل به تازگی اولین نتایج از میزان به‌کارگیری iOS 12 را بر روی پورتال توسعه‌دهنده‌ی App Store منتشر کرد، و همه چیز ظاهرا بالاتر از iOS 11 است. VentureBeat گزارش می‌کند در طی ۲۳ روز، جدیدترین سیستم‌عامل موبایل اپل گسترش ۵۰ درصدی در بین دستگاه‌های واجد شرایط آن را به دست آورد.
برای مثال، iOS 11 که در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد، پس از گذشت ۴۸ روز، در تاریخ ۶ نوامبر بر روی ۵۲ درصد دستگاه‌ها نصب شد، درحالیکه iOS 12 در کمتر از این مدت از ۵۰ درصد ضریب نفوذ عبور کرد. پورتال اپل همچنین اشاره می‌کند نرخ انطباق حتی برای دستگاه‌های عرضه شده در چهار سال گذشته هم بالاتر بود و به ۵۳ درصد مقبولیت برای iOS 12 رسید.
با توجه به اینکه مشخص نیست اپل چه زمانی تصمیم دارد آمار و ارقام خود را منتشر کند، مقایسه‌ی سال به سال آن هم مشکل است، اما می‌توان گفت iOS 10 پس از گذشت ۴۴ روز بر روی ۶۰ درصد دستگاه‌ها نصب شد، این برای iOS 9، به میزان ۶۷ درصد نصب پس از ۶۴ روز از انتشار آن بود. در مورد اندروید گفتن این موضوع جالب است که یکی از جدیدترین به‌روزرسانی گوگل، Android Oreo  در تاریخ ۲۸ سپتامبر، پس از ۴۰۳ روز از در دسترس قرار گرفتن تنها بر روی ۱۹.۲ درصد دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شود. هر چند این آمارها مربوط به جدیدترین انتشار گوگل، Android Pie نیست و این شرکت هیچ اعداد و ارقامی از آن تاکنون ارائه نکرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه