ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور اطلاعیه‌ای از دستگاه‌های اجرایی و عرضه‌کنندگان خدمات عمومی و سفارتخانه‌ها و نهادها دعوت کرد در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات خود، موضوع را از طریق ارسال ایمیل، به این شرکت اعلام کنند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه خود آورده است: با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN علیرغم تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب‌وکارها و دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سفارت‌خانه‌ها و سایر عرضه‌دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات بدین وسیله از همه‌ی مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه‌ی help@tic.ir ارسال نمایند.
این شرکت در اطلاعیه‌ی خود تصریح کرده: شرکت ارتباطات زیرساخت خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل اقدام و نتایج را به درخواست کننده اطلاع‌رسانی نماید.
شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش دیگری از اطلاعیه‌ی خود آورده: همچنین به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات خبری و روزنامه‌ها، پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی‌های لازم برای رفع محدودیت‌ها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد.
این شرکت از کاربران خواسته ایمیل درخواست رفع محدودیت با حداقل اطلاعات شامل نام شرکت یا دستگاه، آی‌پی اختصاصی، شرکت اینترنتی سرویس‌دهنده و حوزه‌ی فعالیت تکمیل و از طریق ایمیل به زیرساخت ارسال گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه