ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

فراخوان شرکت در مسابقه‌ی «جایزه‌ی بازی‌های جدی» در حاشیه‌ی کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، منتشر شد. به گزارش روابط عمومی DGRC، با توجه به اهمیت روزافزون تولید و گسترش بازی‌های جدی در عرصه‌هایی همچون آموزش، پزشکی، تبلیغات و غیره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در نظر دارد مسابقه‌ای همزمان با این کنفرانس برگزار نماید که در آن برترین بازی جدی معرفی شده به دبیرخانه ی این مسابقه، برنده ی جایزه بیست میلیون تومانی و مزایایی همچون برقراری امکان توسعه در مراکز رشد و برخورداری از امکان تبلیغات خواهد بود.
در فراخوان این مسابقه آمده است: «دبیرخانه ی جایزه ی بازی‌های جدی از تمامی بازی‌سازان مستقل، غیرمستقل، صنعتی و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد تا همزمان با برگزاری کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC) برای دریافت جایزه ی بیست میلیون تومانی بازیهای جدی و بهره‌مندی از فرصت تجاری‌سازی بازی خود در این مسابقه شرکت کنند. جایزه ی بازی‌های جدی رقابتی میان بازی‌های تولید شده با اهداف جدی است که با هدف حل علمی یک مسئله ی آموزشی، درمانی، نظامی و اجتماعی از طریق بازی‌های دیجیتال تولید شده باشند.»
دبیرخانه ی مسابقه جایزه ی بازی‌های جدی، مهمترین اهداف برگزاری این رویداد را شناسایی و حمایت از گروه‌های سازنده باز‌ی‌های جدی با رویکرد توسعه ی این شاخه از صنعت، اتصال دانشگاه و صنعت و تقویت رابطه میان این دو برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی، تحول در نظام‌های آموزشی، درمانی، اجتماعی، الگوسازی برای جوانان در زمینه ی توسعه ی بازی‌های جدی، جذب سرمایه‌گذاران برای تامین مالی توسعه ی این گونه بازی ها، ترویج نگاه کارآمد به مقوله ی بازی در میان سیاستگذاران، مصرف‌کنندگان و سایر مخاطبان صنعت اعلام کرده است. برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانید به سایت رسمی بازی های رایانه‌ای به آدرس http://www.ircg.ir/ مراجعه نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه