گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

امروز گوگل نسبت به جریمه‌ی ۲/۴ میلیارد دلاری ضد اعتماد اتحادیه‌ی اروپا که در ماه ژوئن بر ضد این شرکت تحمیل شده بود، فرجام خواهی کرد. این حرکت احتمالا برای سال‌ها به طول می‌انجامد.
اتحادیه‌ی اروپا از سال 2010 یک سری تحقیقات را درباره‌ی اعمال جستجوی این موتور آغاز کرده بود و به طور رسمی در سال 2015 این بررسی‌ها را اعلام کرد. اتحادیه‌ی اروپا اتهاماتی به این شرکت به جرم سوء استفاده از خدمات خود وارد ساخته بود. در حالی که گوگل درخواست تجدید نظر درباره‌ی این تصمیم را دارد، به تعویق انداختن این حکم پذیرفته نشده است و به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان به دنبال تحقیق تغییراتی است که اجرایی شدن آن‌ها در ماه ژوئن توسط قانون از گوگل خواسته شده.
در پایان ماه گذشته مهلت زمانی این شرکت برای ارائه‌ی برنامه‌هایش درباره‌ی چگونگی تغییر اعمال شرکت متناسب با قوانین ضد اعتماد اتحادیه‌ی اروپا به پایان رسیده و بازبینی اولیه‌ی این برنامه‌ها توسط مقامات اتحادیه‌ی اروپا تایید شد. گوگل بایستی تا 28 ماه سپتامبر این اقدامات خلاف را متوقف کند یا اینکه با جریمه‌های اضافی مواجه شود که می‌تواند تا 5 درصد درآمد جهانی متوسط روزانه‌ی Alphabet باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه