کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ بهمن

Toyota خبر داد که این کمپانی بیش از 10 میلیون اتومبیل هیبریدی را از روز 31ام ژانویه به فروش رسانده است. با آنکه بازار کسب‌وکار در ماه‌های اخیر بسیار داغ شده اما می‌توان گفت که از اواخر آوریل 2016 به این سو فروش‌های این‌چنین کم نبوده است.
از سال 1997 که پریوس به‌عنوان اولین خودروی الکتریکی هیبریدی مطرح و تولید انبوه گردید، فروش این نوع از خودروها رو به گسترش نهاد. بر اساس آمارگرفته شده توسط وب‌سایت HybridCars.com بیش از 3 درصد اتومبیل‌های فروخته‌شده در سال 2013 را خودروهای کم‌مصرف تشکیل می‌دهند و این رقم در سال 2015 به چیزی حدود 2 درصد کاهش یافته که علت آن را می‌توان کاهش قیمت نفت دانست.
بااین‌حال شرکت خودروسازی آلمانی Continental AG پیش‌بینی کرده است که سهام بازار خودروهای هیبریدی تا سال 2020 به حدود 20 درصد خواهد رسید. علت عمده‌ی آن را می‌توان به اهداف جامعه جهانی مبنی بر آلودگی کمتر نسبت داد.
در ایالات‌متحده آمریکا بیش از سه میلیون خودروی هیبریدی Toyota و Lexus به فروش رفته است، درحالی که متقاضیان بریتانیایی بیش از 250 هزار اتومبیل از این نوع را خریداری کرده‌اند. این شرکت اتومبیل‌سازی تخمین زده است که خودروهایش موجب کاهش گاز کربن دی‌اکسید تا 77 میلیون تن و نیز ذخیره‌ی 8 میلیون بشکه نفت خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه