کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

همانطور که eBay تحت فشارهای روزافزونی از جانب سهامداران فعالی چون Elliot Management و Starboard قرار دارد تا تجارتش را اصلاح کند و از طریق نوآوری در مدیریت و بازبینی در بخش‌هایی چون StubHub و طبقه‌بندی‌ها تبدیل به یک واحد فناوری بسیار پیشرفته شود، این پلتفرم تجارت الکترونیک نتایج سه ماهه‌ی چهارم خود را ارائه داد.
eBay گفت این شرکت در سه ماهه‌ی منتهی به ۳۱ دسامبر، ۲.۹ میلیارد دلار درآمد با ۶۷۰ میلیون دلار عایدی خالص بدون GAAP یا ۰.۷۱ دلار درآمد در هر سهم داشته است. در هر دو مورد، این شرکت تخمین‌های تحلیلگران را که به ترتیب ۲.۸۷ میلیارد دلار و ۰.۶۸ دلار به ازای هر سهم بودند را شکست. اما به عنوان نشانه‌ای از تجارت در حال افول که سرمایه‌گذاران هم به آن اشاره می‌کنند، فروش GMV شرکت ۲۴.۶ میلیون دلار بود که نسبت به سال گذشته تنها ۱ درصد رشد داشت.
در شرایطی که به نظر می‌رسد این واکنش کوچکی به درخواست‌ها برای اصلاح باشد، eBay اعلام کرد حدود ۱.۵ میلیارد دلار از سهام معمولش را در این سه ماهه باز خرید کرده است، و اینکه قصد دارد حدودا ۷ میلیارد دلار را به سهامداران از طریق تقسیم و بازپرداخت در طول دو سال آینده بازگرداند، که در سال ۲۰۱۹، ۵.۵ میلیارد دلار آن تحقق پیدا می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه