موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

این شرکت با مشکلاتی در زمینه ی پاسخ به میزان تقاضا در سرتاسر این قاره روبرو شده است.
از آغاز 9 ماه آگوست، OnePlus موقتا، فروش OnePlus 3 در کشورهای اروپایی انتخاب شده را متوقف کرده است زیرا در حال دست و پنجه نرم کردن با برآورده کردن تقاضاهای موجود برای این دستگاه است.
با توجه به پست وبلاگی که توسط موسس این شرکت، کارل پی منتشر شد، فروش در سرتاسر قاره ی اروپای "از آن چه که فکر می کردیم بسیار بهتر بوده است"، که یک خبر عالی برای شرکت محسوب می شود، اما احتمالا برای کسانی که هنوز به دنبال خرید یکی از این دستگاه ها هستند می تواند ناامید کننده باشد. همچنین این مسئله بدین معناست که فروش آن باید متوقف شود تا شرکت بتواند از زمان کافی به منظور تهیه ی موجودی این تلفن هوشمند برخوردار باشد.
خوشبختانه، متوقف شدن فروش این محصول به هر کشوری راه پیدا نکرده است. پست وبلاگ اشاره می کند که کرواسی، قبرس،جمهوری چک، استونی، فرانسه، یونان، بلغارستان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، مالتا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی و اسپانیا شامل این مسئله می باشند. OnePlus 3 از تاریخ 9 آگوست تا 12 سپتامبر موجود نمی باشد.
برای خریداران آینده در کشورهای ذکر شده که هنوز به دنبال یکی از این تلفن ها هستند، خدمات اطلاع رسانی در مورد موجودی این محصول، در وب سایت رسمی فروشگاه  موجود خواهد بود که در صورت ارائه دادن یک ایمیل، اطلاعیه ای در مورد موجود بودن تلفن به آن ها ارسال خواهد شد.

برچسب هاOnePlus 3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعداد کاربران Cyanogen از مجموع کاربران ویندوز فون و بلک بری هم بیشتر است