موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد

اولین نسخه از پرچم‌دار جدید کمپانی Lenovo، تنها در عرض دو دقیقه فروخته شد. این کمپانی توانست در مدت‌زمان ۱۲۰ ثانیه ۶۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. طراحی و رابط کاربری این گوشی هوشمند، گزینه‌های بسیار محبوبی از نظر کاربران بود که سبب شد محصول جدید با تقاضای بی‌سابقه از جانب خریداران روبه‌رو شود.
یکی دیگر از شگفتی‌های این محصول با توجه به ویژگی‌های آن، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن بود. این کمپانی گوشی پرچم‌دار خود را تنها با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کرد. از طرفی می‌توان گفت Lenovo Z5 یک نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه از گوشی هوشمند iPhone X در میان کاربران است زیرا طراحی قسمت جلویی این محصول بسیار شبیه به پرچم‌دار کمپانی Apple است.
محصول جدید Lenovo همانند گوشی هوشمند iPhone X دارای دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های واضح‌تر و بهتری با کیفیت نور مناسب داشته باشید. نمونه‌ی مشابه iPhone X، علی‌رغم وجود تجهیزات قدرتمند دارای یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به عملکرد شارژ سریع مجهز شده است.
پیش‌ از این شایعاتی در مورد گوشی هوشمند Lenovo Z5 با نمایشگر بدون فریم و با کیفیت بالا منتشر شده بود. این پرچم‌دار دارای مقادیر حافظه به میزان ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی می‌باشد. رم دستگاه نیز ۶ گیگابایتی می‌باشد، اما نکته‌ی مهم این است که دوربین اصلی دوگانه ۸ و ۱۶ مگاپیکسل است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه