کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

گزارش‌های رسیده از Huawei نشان‌دهنده‌ی آن است که این شرکت در سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است. فروش این شرکت در سال 2016 افزایشی 30 درصدی را نسبت به سال قبل آن تجربه کرد و این در حالی بود که بازار تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان دچار افت شده است. اما بر اساس اطلاعات جدید به‌دست‌آمده از The Information فروش مازاد Huawei اشاره به کاهش ارزش سود این شرکت دارد.
طبق این گزارش، گروه تجاری Huawei در سال گذشته سودی معادل 2 میلیارد دلار کسب نمود، اما در مقایسه با سود 2.2 میلیارد دلاری حاصل‌شده در سال قبل آن، متوجه کاهش آن می‌شویم. نه‌تنها این سود از رقم 2.5 میلیارد دلار تخمینی شرکت پایین‌تر است، بلکه این سؤال را نیز به ذهن متبادر می‌سازد که چگونه نتیجه‌ی فروش بیشتر، پول کمتر می‌شود؟
درآمد شرکت Huawei در سال 2016 با رشدی 42 درصدی تا 26 میلیارد دلار افزایش یافت. بااین‌حال افزایش درآمد، افزایش هزینه‌ها را نیز به همان میزان و حتی بیشتر به دنبال دارد. به گفته‌ی The Information عوامل گوناگونی در  پایین آمدن میزان سودآوری نقش دارند که می‌توان به افزایش هزینه‌های مواد اولیه‌ی لازم و نیز افزایش سرسام‌آور هزینه‌های بازاریابی اشاره نمود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه