پوشیدنی
مصطفی طبری۱۶:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

سفارشی سازی محصولات یکی از حوزه های بسیار پول ساز برای تولیدکننده ها محسوب می شود. شرکت هایی نظیر ال جی و موتورولا از این گرایش بازار به خوبی باخبر بوده اند و همیشه گزینه های خوبی را پیش روی خریداران قرار داده اند. V-Moda برندی است که احتمالاً اگر هدفون باز نباشید نام آن را خیلی نشنیده اید، اما باید بدانید این تولیدکننده، هدفون های بسیار خوبی را تولید می کند و قرار است بزودی بین شرکت هایی قرار بگیرد که امکان سفارشی سازی سطح بالایی را به کاربران ارائه می کنند.


V-Moda قصد دارد کاورهایی که بصورت سه بعدی چاپ شده اند را برای هدست های XS و Crossfade M-100 خود عرضه کند. این صفحات بر روی هدفون ها قرار می گیرند و با توجه به اینکه هر طرح صرفاً برای شما چاپ می شود، می تواند گزینه ای بسیار عالی برای فخر فروشی در جمع دوستانتان باشد!
شما می توانید طرح های خود را با جنس فیبر، آلومینیوم و فولاد ضدزنگ دریافت کنید و یا اگر احساس می کنید پول اضافی در جیب دارید، آنها را بصورت برنز، نقره، طلای 14 عیار یا پلاتینیوم سفارش دهید.
کاورهای از جنس فیبر 40 دلار، فولاد ضدزنگ 100 دلار و در نهایت پلاتینیومی 40000 دلار هزینه خواهند داشت! بعید بنظر می رسد حتی اگر کسی میلیاردر باشد، باز هم حاضر شود این هزینه هنگفت را برای تنها یک تغییر کوچک بر روی هدفونش انجام دهد.
به هر حال، اگر شما بطور اتفاقی جزو آن دسته مولتی میلیاردرها هستید که هر طوری شده باید پول خود را خرج کنند، می توانید به سایت این شرکت رفته و در آنجا از بین طرح های پیش فرض مورد دلخواه را انتخاب کرده یا حتی طرح سفارشی خودتان را آپلود کنید!











دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آپدیت جدید ویندوز 10