کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

بر اساس گزارش منتشر شده از Canalys، اپل در سه ماهه‌ی پایانی سال قبل نزدیک به 29 میلیون دیوایس iPhone X خود را فروخت، با این میزان، این مدل بهترین فروش مدل تلفن‌های هوشمند را در طی فصل تعطیلات از آن خود کرد.
قیمت اولیه‌ی این مدل 999 دلار تعیین شده بود و با توجه به این حقیقت که iPhone X تنها برای نیمی از این سه ماهه در دسترس قرار گرفت، این میزان فروش برای آن موفقیت بزرگی است. Ben Stanton، تحلیلگر Canalys گفت: عملکرد iPhone X در فروش با قیمت 999 دلار آمریکا قابل قبول است، اما کمی کمتر از انتظارات صنعت بود.
این تحلیل‌ها از آن جهت مورد توجه هستند که iPhone X نقطه‌ی عطفش را از دست داده بود و حتی صحبت از این بود که ممکن است اپل فروشش را به خاطر عدم تمایل چینی‌ها به خرید این دیوایس متوقف کند. Canalys ادعا کرده اپل 7 میلیون دیوایس را در طی دوره‌ی مورد مطالعه در چین فروخته است.
با توجه به اینکه این مورد می‌تواند خبر بدی باشد، اما نکات مثبت زیادی هم برای آن وجود دارد. بر طبق گفته‌ی Canalys، گوشی iPhone X در نهایت عملکرد بسیار خوبی داشته است. در گزارش آمده که مجموع فروش iPhone به خاطر تصمیم اپل مبنی بر ادامه‌ی فروش نمونه‌های بیشتری از iPhone بهبود داشته است. نمونه‌ی جدید iPhone 8 و نسخه‌های قدیمی‌تر علاقه‌ی خریداران زیادی را جذب می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه