سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

تغییرات خط تولید محصولات Xbox One با معرفی دسته‌ی بازی جدید‌اش، تکمیل شد. Xbox One به لطف معرفی و بازطراحی مدل One S آن، پرفروش‌ترین کنسول بازی در آمریکا بوده است که این اقبال شامل حال دسته‌ی این کنسول بازی نیز شده است. رقم ۷۹۰۰۰ فروش کافی بود تا میزان فروش دسته‌ی کنسول بازی Sony به نام DualShock 4 را نیز جای بگذارد. خوب است این نکته را یادآور شویم که معمولا دسته‌های کنسول‌های بازی Sony جزء پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. حال شرایط تغییر کرده است.
Microsoft فروش سری Xbox One S و دسته‌ی آن را از ۲ آگوست آغاز کرد. این کنسول جدید، باریک‌تر و از طیف رنگی وسیع HDR پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ویدئوهای UHD 4K Blu-ray را هم پخش کند. دسته‌ی جدید این کنسول نیز شامل به‌روزرسانی‌هایی شده است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تغییر مقاومت کلیدهای آن، افزایش برد گیرنده‌ی وایرلس و اضافه شدن بلوتوث نام برد.
این تغییرات بر روی دسته‌ی کنسول بازی، هم برای دارندگان کنسول و هم آن‌هایی که بر روی Pcشان بازی می‌کنند، جذاب خواهد بود.
با قابلیت اتصال این دسته از طریق بلوتوث و بدون نیاز به دانگل وایرلس، دیگر به راحتی می‌توان آن به رایانه‌های شخصی متصل نمود. درست حدس زدید، حتی این دسته قابلیت اتصال به دستگاه‌های iOS و Android را از طریق بلوتوث دارد.

برچسب هاXbox One S
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از سری جدید Battlefield