تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۵ تير

فضای مدنظر برای این تک فروشی در 19 ماه جولای باز می شود.
Sonos ممکن است در مرحله ی بازسازی قرار گرفته باشد، اما هرگز زمان را برای گسترش برنامه های خود در آینده ی نزدیک هدر نمی دهد. امروز، این شرکت از اولین فروشگاه خود در شهر نیویورک رونمایی کرد. با فضای 4200 متر مربع، این فروشگاه در نزدیکی منهتن SoHo قرار گرفته است، که از ویژگی هایی مانند 7 اتاق شنوایی برخوردار است که بدین منظور طراحی شده است که به مشتریان اجازه دهد تا بتوانند محصولات Sonos را به صورت دست اول تجربه کنند. اما برجسته ترین دکور، آن چیزی است که شما در بالای سر خود می بینید، که با عنوان دیوار صدا شناخته می شود. به همراه تصب 17 در 24 فوت آن، حدود 300 اسپسکر Sonos را در خود جای داده است که حدود 8 عدد آن به برق بوده و کار می کنند.





بر اساس گفته های معاون رئیس برند جهانی Sonos ، دیمیتری سیگل، این فروشگاه قصد دارد تا به شما احساس بودن در خانه را بدهد. به عنوان مثال، هر اتاق به شکل متفاوتی طراحی شده است، و به شما این احساس را می دهد که شما در یک اتاق مطالعه، سالن نمایش یا آشپرخانه قرار دارید زیرا می توانید به اجرای Play:1, Play:3, Play:5 و .. بپردازید. مهم تر از همه، سیگل بیان کرده است که این به عنوان یک فرصت به منظور معرفی افراد جدید به برند Sonos است، همانطور که به دیگران اجازه می دهد که این محصولات را در محیط کاملا متفاوت دیگری تجربه کنند.





فروشگاه Sonos درهای خود را در هفته ی آینده و در تاریخ 19 جولای به روی عموم باز خواهد کرد. تا آن زمان ،  می توانید به کمک تصاویر زیر نگاهی به درون این فروشگاه بیاندازید.



برچسب هاSonos
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10