گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ آذر

Amazon.com به دنبال عرضه‌ی شکل فروشگاه‌های بدون گیشه‌ی خود در فرودگاه‌ها است و هدف آن هم جذب مسافران با کمبود وقت است.
این حرکت نشان می‌دهد که چطور شرکتی که به عنوان فروشنده‌ی آنلاین کار خود را آغاز کرد، در حال ورود به خرده‌فروشی برای به دست آوردن سهم بزرگ‌تری از هزینه‌های خریداران است.
ماه‌ها است که بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین جهان در حال توسعه‌ی Amazon Go است، در این فروشگاه‌ها، مشتریان گوشی‌های هوشمند خود را در یک گیت اسکن می‌کنند و پس از آن دوربین‌ها چیزی را که آن‌ها از قفسه‌ها انتخاب کرده‌اند را تشخیص می‌دهد. زمانی که خرید مشتریان به پایان می‌رسد، آن‌ها به سادگی فروشگاه را ترک می‌کنند و آمازون به طور خودکار عملیات برداشت از کارت‌های اعتباری‌شان را انجام می‌دهد.
از ماه ژانویه، آمازون هفت فروشگاه برای عموم در شیکاگو، سان‌فرانسیسکو، و سیاتل راه‌اندازی کرد که اغلب نزدیک اداراتی قرار دارند که کارگران آن‌ها به دنبال وعده‌های غذایی سریع می‌گردند.
بر اساس درخواست‌های ثبت شده‌ی عمومی مربوط به اپراتورهای چندین فرودگاه، آمازون فرودگاه‌های برتر ایالات متحده را برای مکان‌های جدید ارزیابی می‌کند. این شرکت تاکنون ارزیابی‌هایی در مورد فرودگاه‌های بین‌المللی لس‌آنجلس و سن‌خوزه داشته است و با مقامات آن ها نشست‌هایی برگزار کرده است.
پس از جلسه‌ی ماه ژوئن که طی آن آمازون در مورد نحوه‌ی کار کردن این فروشگاه بحث کرد، یکی از مدیران فناوری اطلاعات فرودگاه نوشت: منتظر هستیم تا با فناوری Amazon Go در این فرودگاه به سوی آینده حرکت کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه