گوناگون
الناز فرجی۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

لندن - ماه می است و بعد از یک زمستان طولانی خورشید بیرون آمده است . برای خیلی ها این یک معنی دارد : فصل فستیوال
موقعیت خوبی است که از تکنولوژی جدا شده و با بیخیالی به تفریح بپردازیم ، یا خیر . فستیوال های انگلیسی  در کنار نوشیدنی ، موزیک و گل یک ویژگی دیگر هم دارند :  نظارت مردم.
سال گذشته پلیس leicestershire صورت 90000 نفر از شرکت کنندگان فستیوال را در download festival اسکن کرد و آنها را با لیست مجرمین کشور مقایسه کرد . این اولین باری بود که تکنولوژی تشخیص چهره ی انگلیسی neoface برای یک رویداد عمومی بیرونی استفاده میشد .
اعضای کمپین های خصوصی - و مت  بلامی از muse - بعد از اینکه مقامات درباره ی این پروژه ی جستجو در اخبار و سایت پلیس گفتند خشمشان را نشان دادند . پلیس از هیچ روشی برای هشدار دادن به اعضای فستیوال استفاده نکرد .
تشخیص صورت چیست ؟
تشخیص صورت شبیه بدست آوردن اثر انگشت فرد است . مقامات گفتند که این تکنولوژی سرعت کاوش ها را بالا میبرد . راج سمنی ، رئیس بخش تکنیکی Intel  میگوید " در مورد فستیوال ها این سوال پیش می آید که بعد از تمام شدن وقایع چه اتفاقی برای داده های ما خواهد افتاد " . برای استفاده از تکنولوژی تشخیص صورت داده ها باید ذخیره شوند . و مشخص نیست که چطور ذخیره  و محافظت میشوند و چند وقت بعد پاک میشوند .
ریسک های امنیتی برنامه ها
کسانی که فستیوال ها را سازمان دهی میکنند پایگاه داده های عظیمی از اطلاعات شخصی افراد قبل از ورود به آن رویداد دارند . این داده ها شامل اطلاعات تماس و اکانت ، پرداخت ، پست آنلاین یا سایت های شبکه های اجتماعی و ... میشوند .
سپس در رویداد ، کارت های اعتباری ، دسترسی وای فای و برنامه های موبایل میتوانند اطلاعات شخصی را در اختیارشان بگذارند . برنامه میتوانند در خطر استفاده باشند چون بر خلاف جستجوی وب هیچ ضمانتی نمیکنند که ارتباط امنی صورت بگیرد . جستجوگر ها هم میتوانند خطرناک باشند چون رمز و اطلاعات شخصی میتوانند راحت هک شوند . وقتی شما برنامه ی رسمی download festival را دانلود میکنید ، درخواست هایی های برای دسترسی به اکانت ها ، داده های پروفایل ، تقویم ،  مکان ، عکس ها ، فایل ها و اطلاعات وای فای می آید .
چه میتوان کرد ؟
به طور کلی افراد انگلیسی در سنین 18 تا 24 سال در حین استفاده از اینترنت خیلی کمتر نگران حریم شخصی شان هستند .
شرکت کنندگان فستیوال برای جلوگیری از نفوذ به حریم شخصیشان باید چه کار کنند ؟
به گفته ی متخصصان کار خاصی نمیتوانند بکنند .

برچسب هاBig Festival
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه