تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

شاید تا بحال برای شما هم پیش آمده باشد که اطلاعاتی را در فلش مموری ذخیره و به همراه دارید، اما در صورت لزوم نمی توانید بدون داشتن یک کامپیوتر یا تبلت به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. جالب است بدانید استارتاپ iLuun، به تازگی فلش مموری را طراحی کرده است که می توان با استفاده از یک گوشی آیفون و بدون هیچگونه سیمی، به آن متصل شد. این فلش مموری iLuun Air نام دارد و می تواند یک هارد جانبی برای ذخیره سازی اطلاعات گوشی آیفون شما باشد.
این فلش مموری دارای ماژول وای فای بوده و تنها با روشن کردن آن اتصال صورت می گیرد. گفتنی است، این دستگاه همزمان قابلیت اتصال به 8 کاربر را دارد.

iLuun Air در 4 نسخه با مقادیر متفاوت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. در نتیجه شما بنا به میزان نیاز می توانید یکی از فلش های 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی آن را خریداری کنید. البته این دستگاه همانطور گه گفته شد، قابلیت اتصال همزمان به هشت کاربر را دارد که می تواند به یک منبع اشتراک گذاری  یا همان شیر فولدر تصاویر، فایل ها و ویدئو تبدیل شود. همچنین هریک از 8 کاربر، بدون کاهش سرعت در انتقال داده ها؛ می توانند فایل دلخواه خود را کپی نمایند.
سرعت انتقال داده ها بر روی USB 3.0 انجام می شود. البته سازندگان برای امنیت اطلاعات کاربران نیز چاره اندیشی کرده اند و یک سیستم کدگذاری امن برای حفاظت اطلاعات بر روی دستگاه طراحی کرده اند که، سبب اطمینان کاربران برای به اشتراک گذاری فایل هایشان خواهد بود.
این استارتاپ در حال حاضر پروژه خود را بر روی پلت فرم Thunderclap ارائه کرده است. تا به حال بیش از 3 میلیون کاربر، یعنی 136 درصد از هدف برنامه ریزی شده استارتاپ ، از این محصول دیدن کرده اند.
البته اگر اخبار این پروژه بر روی شبکه های اجتماعی قرار داده شود، علاقه مندان بیشتری را جذب خواهد کرد. این استارتاپ در حال حاضر با همکاری کیک استارتر در حال معرفی و جذب سرمایه برای تولید محصول خود در سطح انبوه می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه