تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

واقعیت افزوده در یافتن کیف پول گمشده‌ و خیلی چیزهای دیگر می‌تواند به شما یاری رساند. Pixie Technology راهی یافته است که به‌ وسیله‌ی آن می‌توانید کیف پولی را که گم‌ کرده‌اید و یا دسته کلیدی که از جای آن بی‌اطلاع هستید، پیدا کنید. این سیستم به همراه تکنولوژی واقعیت افزوده، ترکیبی از چیپ‌های ردیاب را به کار می‌گیرد که نام «مکان چیزها» بر آن نهاده شده است.
Pixie، واقع در شهر لوس آلتوس ایالت کالیفرنیا، جاکلیدی‌ها و آویزهایی می‌فروشد که دارای Bluetooth LE با توان کم هستند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. هنگامی‌ که یکی از آن‌ها را در دست دارید، به‌عنوان‌مثال آویزی که به گوشی هوشمندتان متصل است، با نزدیک‌ترین آویز ارتباط برقرار می‌کند، سپس از اطلاعات مربوط به مکان آن برای راهنمایی شما به سمتش استفاده می‌کند.
در اینجا فناوری AR وارد می‌شود. اپلیکیشن Pixie را درون‌گوشی هوشمند خود آماده‌ به‌ کار و دوربین گوشی را بر روی مسیر مشخصی متمرکز می‌کنید. اگر شما در محدود آویز دیگری قرار بگیرید، می‌بینید که بر روی صفحه‌نمایش دوربین نمایان می‌شود.
اگر شی‌ء مورد نظر خارج از محدوده شما باشد، Pixie اطلاعاتی از قبیل آدرس خیابان، زمان و آخرین تاریخی که آن را مشاهده کرده‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه