گوناگون
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت

کمپانی فوجی فیلم چهار دوربین جدید از سری Instax را با نام های Mini 8، Mini 25،Mini 50S و Mini 90 عرضه کرد. این دوربین ها امکان چاپ فوری عکس ها را به کاربر می دهند. قیمت این دوربین ها از 100 تا 173 دلار خواهد بود.
دوربین instax Mini 8 از یک بدنه جمع و جور بهره برده و در 7 رنگ مختلف عرضه می شود. در این دوربین از یک سیستم عامل ساده برای ثبت و چاپ سریع تصاویر استفاده شده است. همچنین یک دکمه چرخنده تنظیم روشنایی نیز در نظر گرفته شده که می توانید با آن در حالت های مختلف عکاسی کنید.
instax Mini 25 از طراحی شیک و جمع و جوری به منظور گرفتن عکس های سلفی برخوردار است. مدل Mini 50S دارای یک تایمر بوده و در نهایت مدل Mini 50S نیز از یک ظاهر کلاسیک و قدیمی به همراه ویژگی های پیشرفته تر نظیر نوردهی Bulb و Double بهره می برد. یک فلاش قوی به همراه قابلیت عکاسی ماکرو از دیگر قابلیت های این مدل می باشند.


یکی از مسئولین فوجی فیلم اعلام کرد: ما برای عرضه دوربین های جدید در سری instax هیجان زده بودیم. این دوربین ها در کشورهای دیگر مورد استقبال واقع شده اند. فوجی فیلم این دسته از دوربین ها را برای افراد نوجوان تا جوان عرضه می کند.  هر مدل از ویژگی های خاص خود بهره می برد و دارای 1 سال گارانتی نیز هست. با توجه به رشد بازار و رشد پیوسته و باثبات بازار هند، انتظار داریم در این کشور نیز استقبال بسیار خوبی از این دوربین ها به عمل آید.
این چهار مدل به ترتیب قیمتی معادل 100، 125، 145 و 172 دلار در بازار هند قابل تهیه هستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
Farnaz
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ آذر
کیفیت این دوربین ها به چه صورت هست؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فوجی فیلم دوربینX-T1 مجهز به تکنولوژی مادون قرمز را معرفی کرد