گوناگون
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

بر طبق اعلام کارشناسان امنیتی شرکت CSO آنلاین، هکرها به 40 میلیون حساب کاربری در iCloud، دسترسی پیدا کرده اند .طی این گزارش سارقان به قسمت تنظیمات فضای ابری اپل دسترسی پیدا کرده و تمامی سد های امنیتی را برای بدست آوردن اطلاعات شخصی کاربران آیفون شکسته اند.
رخداد چگونه است؟
پیشت تر کاربران در شبکه اجتماعی از نمایان شدن گزینه ای به نام Find iPhone و یا Find iPad ابراز نارضایتی کرده بودند زیرا با قبول این گزینه گوشی های همراه آن ها مسدود و با پرداخت مبالغی به هکر ها می توانستند قفل سیستمی آن ها را باز کنند. امکا گویا این مشکل پیچیده تر شده و احتمال می رود، هکر ها به پایگاه اصلی اطلاعات و تنظیمات اپل دسترسی پیدا کرده اند.
این خطر در وهله اول کاربرانی را تهدید می کند که رمز اپل آی دی و آیکلود آن ها مشابه است زیرا خطر قفل کردن هر دو حساب کاربری از راه دور وجود دارد.
با ورود به قسمت تنظیمات iOS در قسمت امنیت، می توانید با کلیک بر روی گزینه "تغییر رمز عبور" یک رمز عبور جدید در اپل IDخود ثبت نمایید.
البته این کار برای افرادی که رمز عبور آن ها در تمام شبکه های اجتماعی مانند  Facebook, LinkedIn, Tumblr, MySpace و غیره یکسان است، بسیار ضروری است.
علاوه بر تغییر رمز عبور، شما می توانید از گزینه احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید.

برچسب هاIDiOSiCloud
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هکرهای پانگو iOS Jailbreak جدید را به نمایش گذاشتند