اپلیکیشن
الناز فرجی۹:۵۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

به نظر میرسد که اپلیکیشن و سایت فیس بوک بعد از مشکلی که  عصر دوشنبه برایش پیش آمد دوباره بازگشته است . سومین باری که این شبکه ی اجتماعی در این هفته ها دچار مشکل شد .
معلوم نیست که چند تا از کابران فیس بوک تحت تاثیر این مشکل قرار گرفتند، گرچه به نظر میاید که خیلی وسیع بوده باشند . یکی از سخنگوهای فیس بوک به mashable  گفت که منبع این مشکل" پیکر بندی " بوده است و کمپانی در حال کار کردن بر روی برگرداندن سرویس فیس بوک بودند .


" ما در حال حاضر در حال برگرداندن آن سرویس های فیس بوک هستیم که مردم در اوایل امروز برای دسترسی بهشان به خاطر یک خطای پیکر بندی مشکل داشتند . در حال کار کردن برای برگرداندن وضعیت نرمال برای همه هستیم و از کسانی که احساس ناراحتی کردن عذر میخواهیم . "


در حالیکه سایت فیس بوک برای برخی کاربران خیلی کند بارگذاری میشد، اپلیکیشن و وبسایت برای خیلی ها عصر دوشنبه غیر قابل دسترسی بود . داشبورد فیس بوک عنوان کرد که با شروع 12 ظهر قطعی بزرگی شروع شد . داشبود علمکرد های facebook graph API را نظارت میکند که توسط خیلی از طراحان استفاده میشود تا سرویسشان را با فیس بوک یکی کنند .
پیامی در داشبورد مشکل روز دوشنبه را تایید کرد . " یک مشکل بزرگ در فیس بوک باعث قطعی موقت facebook graph API میشود . ما با تیم های زیربنای مرکزیمان کار میکنیم تا این مشکل را شناسایی کرده و اطلاعات جدید را برایتان به روز رسانی خواهیم کرد ." خیلی زود بعد از آن عملکرد داشبورد هم دچار مشکل شد و غیر قابل دسترسی .  این سرویس در طول 3 هفته سومین بار است که از کار می افتد . این سایت قبلا هم در 17 ام سپتامبر و 24 سپتامبر دچار مشکلاتی شده بود . مشکلات دوشنبه به نظر میرسد که شدید تر از مشکلات و قطعی های قبلی باشد.
خیلی ها به توئیتر رفتند تا درباره ی این قطعی بحث کنند.بعضی از توییت ها را در زیر میتوانید بخوانید:‌
و در اینجا #facebookdown ها شروع شد .
به بیرون از پنجره نگاه کردم و دیدم که مردم در خیابان به هم نشان میدهند که برای شام چه دارند .

از کجا تولد بقیه را بفهمم؟
چه کسی مرا به بازی farmville  دعوت میکند؟
مردم هر 5 ثانیه صفحه ی فیس بوکشان را رفرش میکنند تا ببینند برگشته است یا نه

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک قابلیت جستجو را بهبود بخشید تا پست های دلخواه را آسان تر پیدا کنید