اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۱۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک لایه های پیچیده ای از روابط را نشان میدهند ، به خصوص وقتی صحبت از روابط عاشقانه و بهم خوردنشان میشود . حالا این شبکه ی اجتماعی گزینه ی جدیدی را امتحان میکند که اوضاع را آسان تر کند . فیس بوک پنج شنبه در بلاگی اعلام کرد که در حال امتحان کردن چند ویژگی در موبایل است که به شما امکان محدود کردن مقادیری از پست های نشان داده شده در صفحه ی دوست سابقتان یا برعکس را میدهد . این گزینه به شما امکان این را میدهد تا پست های کمتری از دوستان سابقتان را ببینید ، بدون اینکه نیاز باشد آنها را آنفرند یا بلاک کنید . با این ابزار جدید ، زمانی که وضعیت رابطه تان را تغییر میدهید ، امکان محدود کردن تعداد استاتوس ها ، عکس ها و ویدئو های شخص مورد نظر را خواهید داشت . دیگر اسم این شخص در قسمت " دوستان پیشنهادی" برای تگ یا مسیج دادن نخواهد آمد . به علاوه فیس بوک به شما این گزینه را میدهد تا به طور خودکار تگتان از روی پست هایش برداشته شود و دیدن عکس ها و پست هایشان با آن دوست محدود شود . شما میتوانید یا سراغ هر یک از پست ها رفته و یکی یکی نامرئی شان کنید یا میتوانید در یک حرکت تمیز از دست همه ی تگ ها خلاص شوید .
این گزینه همچنین به شما امکان محدود کردن به روزرسانی هایی را میدهد که نمیخواهید دوست سابقتان ببیند . میتوانید پست هایتان را از آن شخص مخفی کنید بنابراین آنها فقط پست هایی از شما را خواهند دید که به صورت عمومی به اشتراک میگذارید ، با دوستان مشترک یا آنهایی که درشان تگ شده اند . کلی وینترز ، مدیر تولیدی فیس بوک در پستی گفت که کاربران معمولا درباره ی گزینه های ممکن در زمان بهم خوردن رابطه سوال میکنند . گزینه هایی به غیر از بلاک یا آنفرند کردن . این ابزار طراحی شده تا انعطاف بیشتری به این فرایند بدهد .
در حال حاضر فیس بوک در حال امتحان کردن این گزینه در آمریکا است . در بین اپلیکیشن های موبایل , برنامه دارد تا آن را بعد از دریافت بازخورد از کاربران که تستش میکنند  ، توسعه دهد . گرچه ذکر نشده که چه زمانی اجرا خواهد شد . نماینده ی فیس بوک  پاسخ mashable  را در این زمینه نداد .


تمام کردن یک رابطه در عصر فیس بوک همیشه موقعیت پیچیده ای بوده ، در حالیکه شاید دیگر آنها را از نزدیک نبینید ولی فیس بوک باعث میشود هنوز در زندگیتان حضور داشته باشند . چه بخواهید چه نخواهید . در حالیکه آنفرند کردن یا بلاک کردن راهی آسان برای حذف کامل دیجیتالی فراهم میکنند اما ممکن است این کار نادرست تلقی شود ، مخصوصا اگر این بهم زدن دوستانه بوده باشد .
فیس بوک به تازگی توجهش را به شدت روی محتوایی که کاربران میبینند متمرکز کرده ، برای خیلی ها این گزینه بسیار خوشامد خواهد بود.

برچسب هاfacebookex
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک امکان تماس گروهی رایگان را به پیام رسان اضافی میکند