اپلیکیشن
الناز فرجی۵:۵۱ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

چه به دنبال نصیحت های خانوادگی باشید و چه به دنبال بهترین رستوران در نزدیکی محله خودتان، گروه های فیس بوک گزینه مناسبی به عنوان ارتباط مجازی در هر موضوعی خواهد بود.
حالا فیس بوک در حال امتحان ویژگی جالب جدیدی به نام "Discover" است که به شما این امکان را میدهد با تایپ کردن موضوع مورد نظر به گروه های مختلف بپیوندید.این تب جدید به شما امکان میدهد تا بین لیست گروه های خصوصی و عمومی جستجو کنید از جمله گروه هایی که دوستان شما در آن عضو هستند و یا گروه های محلی.میتوانید مشاهده کنید که در دایره شما و دایره شهری چه خبرهایی هست.
به عنوان آزمایشی که بین کاربرانی که به صورت تصادفی انتخاب شدند انجام گرفت میتوان گفت این ویژگی بسیار آسان و به درد بخور است.علاوه بر این جای تعجب است که چرا انقدر دیر همچین اقدامی انجام گرفته است.اما تلاش هایی که انجام میشود قابل توجه است. این کارشبیه به به ویژگی های جستجوی توئیتر و اینستاگرام نیست. Discover، 25 دسته مختلف را به شما ارائه میکند مانند : خانوادگی، ورزشی، غذایی،خرید و فروش، شبکه، حیوانات وحشی و خانگی، تفریح و سرگرمی و راحتی و سفر.عنوان هر صفحه بر اساس جمعیت آن و افرادی که ممکن است بشناسید هایلایت میشوند.قبل از این شما مجبور بودید تا کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید تا بتوانید چیزی مرتبط با آن بیابید.

برچسب هاfacebookGroups
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیشنهاد فیسبوک به کاربرانش