اپلیکیشن
الناز فرجی۲۳:۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ بهمن

فیس بوک بار دیگر در حال تغییر الگوریتم فید خبر هاست تا به شما کمک کند از خبر های بی موردی که علاقه مشاهده آنها ندارید خلاص شوید.
این شرکت در روز دوشنبه اعلام کرده که این تغییرات را برپایه بررسی بازخورد کاربران انجام میدهد, این تغییرات بر نمایش خبرهای به روزرسانی شده در بالای صفحه شما تاثیر میگذارد.
فیس بوک درمورد محتوای فید اخبارش مدتی بود که برای چشم پوشی از پست های ویروسی کاربران را مورد بررسی قرار داد و از "ده ها هزار نفر" از کاربران برای رای دادن به داستان موجود در فید روزانه خود درخواست کرد.
طبق یک پست جدید در بلاگ شرکت این تغییر جدید با استفاده از بازخورد کیفی نمایش داستان های مربوطه, رتبه بندی ها را وارد حساب ها میکند .
پست ادامه میدهد:
فید اخبار ها به گونه ای نمایش داده میشود که اگر شما بخواهید در بالای صفحه نشان داده شود و یا اینکه آن خبر را به اشتراک بگذارید و یا نظر بدهید.ما بیشتر داستان هایی از فید ها را رتبه بندی میکنیم که به نظرمان بازخورد بیشتری از طرف مردم دارد و ممکن است بخواهند که بیشتر در فید اخبار آنها را مشاهده کنند.
به عبارت دیگر , نوشته هایی که شما اول نگاه میکنید نشان میدهد که مایل به دیدن چه مدل پست ها و اخباری هستید و دوست دارید که آنها را بیشتر ببینید و در تعامل با این اخبار باشید یعنی نظر بگذارید , لینک کنید و یا به اشتراک بگذارید.
به طور معمول شما هنوز هم میتوانید به صورت دستی دوستان خاصتان را انتخاب کنید تا ابتدا آپدیت های آنها را مشاهده کنید.
ممکن است که این تغییر, کوچک به نظر بیاید اما یکی از تغییرات مهم است به ویژه برای ناشران و صاحبان صفحات که کمپانی هشدار داده دچار افت ترافیک رجوع به صفحات میشوند.
مهندسین نرم افزار فیس بوک  چنگ ژانگ و سی چن متذکر شدند که صاحبان صفحات باید سعی کنند که از درخواست کردن از کاربران به منظور انجام اعمال خاص جلوگیری کنند (مانند کلیک کردن)در پست تا از تغییرات منفی ترافیک ارجاع جلوگیری کنید.

برچسب هاfeedsfacebookUpdate
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک نادیده گرفتن پست های مزاحمی که دوست ندارید ببینید را آسان تر میکند