گوناگون
رضا حسن زاده۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت

مطمئنا YouTube یکی از قویترین سرویس های ویدئو در اینترنت می باشد و از سال 2005 که کار خود را شروع کرد تقریبا رقیبی جدی در این زمینه نداشته و به تنهایی در صدر قرار گرفته است. اما به نظر می رسد که این سلطه به زودی به پایان خواهد رسید و یا حداقل با خطری جدی روبرو خواهد شد.
طبق گزارشی که کمپانی فیسبوک امروز منتشر کرده است. بازدیدگنندگان ویدئوهای فیسیبوک از مرز 4 میلیارد بازدید در روز گذشته اند و این می تواند خطری جدی برای YouTube باشد ، چرا که کاربران نیازی به استفاده از YouTube برای آپلود ویدئو و به اشتراک گذاری آن نخواهند دید.


همانطور که میدانید چند روز پیش خبری مربوط به آمار کاربران WhatsApp ، Instagram و Messenger  فیسبوک را ارائه کرده بودیم ، امروز کمپانی فیسبوک با انتشار تصویر زیر گزارش کاملی از پلاتفرم ها و اپلیکیشن های خود ارائه کرد.
Mark Zucherberg بنیانگذار و مالک کمپانی فیسبوک می باشد و به نظر می رسد که راه درست پیشرفت را پیدا کرده است و می توان او را یکی از موفق ترین چهره های این روزها نامید. البته به نظر نمی رسد که YouTube بازار رقابت را به همین سادگی ترک کند و میبایست منتظر بود تا واکنش آنها را در این باره دید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WhatsApp از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کرد