اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۳:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

بیش از این با مربع های مشکی در پیام های خود روبرو نخواهید شد.
فیسبوک به تولید ایموجی های جدید برای مسنجر خود پرداخته است، در حقیقت طراحی مجدد ایموجی های قدیمی و استانداردسازی آن ها برای تمام سیستم عامل ها را در دست گرفته است . این شبکه ی اجتماعی، فردا، به رونمایی از 1500 ایموجی با طراحی جدید می پردازد، که این ایموجی ها به همان شکلی که هستند در دستگاه شما و فرد گیرنده، بدون در نظر گرفتن پلتفرم آن ها نمایش داده می شوند. دیگر خبری از مربع های سیاه نیست، حتی اگر              درحال چت کردن با یکی از دوستان خود باشید که از سیستم عامل دیگری استفاده می کند. همچنین با استفاده از گرافیک های جدید، تنوع بسیاری به وجود آمده است، از جمله حالت های مختلف دست و صورت انسان با رنگ های پوست متفاوت، و همچنین تصاویری از زوج های همجنس.
اگر شما یک آیفون یا آیپد دارید، پیش از این نیز به صورتک های متتوع اپل دسترسی داشته اید. اما مجموعه ی ایموجی های جدید مسنجر، در هر جایی که این اپلیکیشن وجود داشته باشد، قابل دسترسی خواهند بود، از جمله اندروید و وب. در حال حاضر، شما تنها می توانید از رنگ اورجینال آبی و سفید حالات دست در فیسبوک و بر روی  سیستم عامل اندروید استفاده کنید و به ندرت از گزینه های انتخابی در وب برخوردار هستید. مسنجر پس از به روز شدن،  از شما می خواهد تا رنگ پوست مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و حتی می توانید آن را بعدا دوباره تغییر دهید.
فیسبوک همچنین به تقلید از گوگل پرداخته است و ایموجی های بیشتری را راه اندازی کرده است که به نشان دادن زنان در لباس کار حرفه ای ( مانند افسر پلیس) می پردازد. همچنین به نمایش زنان در حال انجام فعالیت های متفاوت مانند شنا کردن، دویدن و موج سواری نیز پرداخته است. در نهایت، تمام این 1500 گزینه در بخش ایموجی های جدید این اپلیکیشن و پس از به روز کردن و راه یافتن به دستگاه شما، در دسترس هستند

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10