نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور

به زودی، حتی موارد اضطراری در زمینه ی مد نیز به شما اجازه می دهد تا به همراه افرادی که دوستشان دارید Check in را انجام دهید.
بررسی امنیتی فیسبوک به اثبات یک ابزار باارزش برای افراد پرداخته است تا کاربران بتوانند با دوستان و اعضای خانواده ی خود بلافاصله پس از وقوع فجایع طبیعی در مقیاس بزرگ تماس بگیرند. در جلسه ی عمومی پرسش و پاسخ در دانشگاه Luiss در رم، در روز دوشنبه، مدیر عامل، مارک زوکربرگ به جمعیت گفت که شرکت او همچنین در حال کار کردن بر روی ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد تا خودشان به فعال کردن سیستم اضطراری بپردازند.
زوکربرگ همچنین توضیح داد: "اگر ما در حال ساختن یک محصول اجتماعی باشیم، این یکی از لحظه های حقیقی برای ما است". "زمانی که بررسی امنیتی چندین سال پیش آغاز شد، تنها برای فجایع طبیعی بود. متاسفانه از آن زمان به بعد، ما آن را برای حملات تروریستی نیز گسترش دادیم، زیرا در طول چندین سال گذشته این امر به یک رویداد معمول تبدیل شده است. کار بعدی که لازم است انجام دهیم ساختن آن است تا جوامع بتوانند در زمان وقوع فاجعه به خودی خود از انگیزه برخوردار شوند."
هنوز صحبتی در مورد اینکه این ویژگی چه زمانی عرضه خواهد شد به میان نیامده است، و زورکربرگ نیز به تفسیر این مسئله نپرداخته است که کاربراین چگونه قادر خواهند بود تا آن را فعال کنند و یا چه رویدادهایی برای بررسی امنیتی واجد شرایط هستند.

برچسب هاfacebook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟