اپلیکیشن
مصطفی طبری۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ آبان

به لطف آپدیت جدید فیسبوک از این پس قابلیت جستجوی این شبکه اجتماعی کارآمدتر از گذشته خواهد بود. این بروزرسانی نسخه وب و اپلیکیشن های iOS و اندروید ارائه خواهد شد.
پس از بروزرسانی کاربران قابلیت های جدیدی خواهند داشت که شامل قابلیت شخصی سازی نتایج پیشنهادی، قابلیت جستجوی پست های به اشتراک گذاشته شده بصورت عمومی یا لیست دوستان و قابلیت جستجوی نظر کاربران پیرامون یک موضوع خاص می شود.
پیش از این جستجوی یک کلمه یا عبارت نتایجی شامل پیج ها، افراد، گروه ها، رویدادها، اپ ها و موضوعات پر رونق را نمایش می داد. اگر به دنبال یک موضوع یا کلمه خاص بودید مشکلی وجود نداشت، اما اگر به دنبال اطلاعات کلی مانند بحث در مورد آخرین قسمت از یک سریال یا صحبت های افراد طرفدار یک برند بودید به مشکل برمی خوردید.
اما حالا با این بروزرسانی فیسبوک اجازه می دهد تا نتایج پیشنهادی را به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید تا دقیقاً چیزی که می خواهید را به شما نشان دهد. همچنین موضوعاتی که در حال حاضر پرمخاطب هستند هایلایت می شوند تا بهتر بتوان متوجه آنها شد. به علاوه، پست های شخصی و فردی نیز از این پس جزو نتایج خواهند بود. به عنوان مثال وقتی در مورد یکی از سریال های مورد علاقه تان جستجو می کنید، ممکن است با پست یا نظر یکی از دوستانتان در مورد یکی از قسمت های آن سریال مواجه شوید.
همچنین شما می توانید با جستجو ببینید افراد مختلف در مورد موضوعات محبوب یا پست های وایرال(پست هایی که خیلی سریع به محبوبیت می رسند) چه می گویند. به گفته تام استاکی ریاست بخش جستجوی فیسبوک می گوید"وقتی یک موضوع یا پست بطور گسترده به اشتراک گذاشته می شود، معمولاً افراد زیادی در مورد آن اظهار نظر می کنند."
حالا شما می توانید راحت تر در این بحث ها شرکت کرده و یا آنها را جستجو کنید. البته نتایج جستجو هنوز هم منطبق بر تنظیمات حریم خصوصی کاربر بوده و مطالبی که آنها را از دسترس دوستانتان خارج کرده اید نمایش داده نمی شوند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک برای سومین بار در سه هفته گذشته دچار مشکل شد