گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

با توجه به اعلامیه‌ی منتشر شده‌ای از طرف فیسبوک، افرادی که صفحات فیسبوکی با تعداد تعقیب زیاد را مدیریت می‌کنند نیاز است اقدامات بیشتری را برای تایید هویت خود انجام دهند. بنابراین، این دسته از مدیران چنانچه بخواهند همچنان در صفحات خود پست بگذارند، بایستی یک "فرایند صلاحیت قانونی" را تکمیل کنند که شامل تایید احراز هویت دو عاملی و تایید کشوری است که افراد در آن مستقر هستند.
فیسبوک می‌گوید چنانچه مدیر صفحه‌ای نیاز به تایید حساب‌های کاربری خود داشته باشد، از اواخر ماه جاری در بالای newsfeed اعلامیه‌ای دریافت می‌کنند. این افراد تا زمانیکه این فرایند را به طور کامل انجام ندهند، قادر به گذاشتن پست در صفحات خود نیستند. این اطلاعات به بخشی که "People Who Manage This Page" نامیده می‌شود، اضافه خواهد شد. این بخش در واقع لیستی از کشورهایی که این صفحات از آن جا مدیریت می‌شوند را نشان می‌دهد. اگرچه فیسبوک در نهایت تلاش می‌کند این قابلیت را به تمامی صفحات در سراسر جهان تعمیم دهد، در ابتدا در صفحاتی با تعداد بازدیدکنندگان بالای آمریکایی ظاهر می‌شود.
در زمینه‌ی بزرگی صفحات مورد نظر تاکنون فیسبوک هیچ اطلاعاتی نداده است. سخنگوی فیسبوک گفت: ما تعداد دقیق مورد نظرمان را به اشتراک نمی‌گذاریم، چراکه بازیگران بد ممکن است از آن برای بازی با این سیستم استفاده کنند. فیسبوک همچنین اضافه کرد کار شناسایی موقعیت مکانی مدیران فیسبوک را تنها با چک کردن موقعیت تلفن آ‌ن‌ها انجام می‌دهد و نیازی به شناسایی فیزیکی ندارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه