نرم افزار
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

به یاد دارید زمانی را که فیسبوک کاربران را وادار کرد از پیام های آنی در صفحه فیسبوک خود استفاده نکنند و به جای آن به سمت مسنجر بروند؟
این شبکه اجتماعی از نو اقدامی شبیه به این را در دستور کار خود دارد.
گزارش های اخیر نشان داده که کاربران در صفحه وب گوشی خود نمی توانند به پیام هایشان دسترسی داشته باشند یا اینکه برای دسترسی به مشکلاتی بر می خورند.
به گزارش" androidauthority " کاربران اندروید در صفحه فیسبوک خود با پیغامی مبنی بر "مکالمه شما به مسنجر انتقال داده میشود" مواجه می شوند و به صورت خودکار به سمت "Googleplay" هدایت می شوند, تا برنامه مسنجر آقای زوکربرگ را دانلود کنند. البته من با مرورگر "کروم" بر روی”ios” با چنینمشکلی مواجه نشدم.
اما کاربران اندروید در انجام این کار با مشکلاتی روبه رو می شوند. به نظر می رسد که زوکربرگ و شرکتش مقداری به کاربران اندرویدی سخت گرفته اند.
هدف فیسبوک کاملاً مشخص است: آنها تلاش و هزینه بیهوده ای صرف مسنجر کرده اند و حالا هم می خواهند کاربر از آن استفاده کند، چه دوست داشته باشد چه نه!
بخش هایی از تبلیغات هم به گونه ای قرار داده شده که با کلیک بر روی آن ها به صورت خودکار وارد مسنجر می شوید. فیسبوک در واقع شما را کم کم با حیله و نیرنگ مجبور می کند که از آن استفاده کنید تا زمانی که همه تسلیم شوند!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با خالق اینستاگرام ، Kevin Systrom آشنا شوید