گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

Sheryl Sandberg، مدیرعامل بخش عملیات فیسبوک، روز جمعه گفت این شرکت به خصوص پس از حمله‌ی تروریستی و قتل عام در دو مسجد در نیوزیلند به دنبال تعیین محدودیت‌هایی برای افرادی است که از بستر این پلتفرم برای پخش زنده استفاده می‌کنند.
Sandberg در پست وبلاگی نوشت: شرکتش افرادی را که از Live فیسبوک استفاده می‌کنند و استانداردهای این جامعه را نقض می‌کنند، تحت نظر می‌گیرد.
مردی به تنهایی در تاریخ ۱۵ مارس در دو مسجد در نیوزیلند بیش از ۵۰ نفر را کشت، این درحالی بود که قتل عام وحشیانه‌اش را به صورت زنده پخش می‌کرد.
در این وبلاگ آمده، فیسبوک بیش از ۹۰۰ ویدئوی مختلف را شناسایی کرد که بخش‌هایی از این قتل عام ۱۷ دقیقه‌ای را نشان می‌دادند و از ابزارهای هوش مصنوعی‌اش برای شناسایی و حذف گروه‌های ستیزه جو از استرالیا و نیوزیلند استفاده کرد.
هفته‌ی گذشته، این غول شبکه‌ی اجتماعی گفت، ۱.۵ میلیون ویدئو را که بخش‌هایی از این حمله را نشان می‌دادند در ۲۴ ساعت اول پس از حمله حذف کرد. اوایل هفته‌ی جاری، یکی از گروه‌های اصلی حمایت از مسلمانان در فرانسه از فیسبوک و توییتر شکایت کرد و این دو را متهم کرد با استفاده از استریم لایو منجر به تحریک خشونت می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه