اپلیکیشن
رضا رزمی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

فیس‌بوک، غول شبکه‌های اجتماعی است که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا با عضویت در این شبکه اجتماعی با یکدیگر در ارتباط هستند.

گروه‌های فیس‌بوک "Facebook Groups" راهی مناسب برای پیدا کردن جوامع مجازی در موضوعات مختلفی هستند. اکنون فیس‌بوک در حال آزمایش قابلیت جدیدی به‌نام Discover در گروه‌های فیس‌بوک است. این قابلیت جستجو در میان گروه‌های فیس‌بوک و عضویت در آنها را برای شما آسان می‌کند.

یک تب جدید در اپلیکیشن فیس‌بوک اضافه شده است که گروه‌های فیس‌بوکی را از گروه‌های خصوصی تا گروه‌های عمومی براساس موضوع و محتوا برای شما دسته‌بندی می‌کند. این قابلیت پیدا کردن گروه‌ها را براساس موضوعات خاصی که شما به دنبال آن هستید، برای شما آسان می‌کند. این قابلیت به شما امکان یافتن گروه‌هایی را در بیش از ۲۵ حوزه مختلف اعم از ورزش، سفر، خوراکی و … می‌دهد و به شما گروه‌هایی که در محل شما محبوبیت بالایی دارند و یا دوستان شما در آنها عضو هستند را پیشنهاد می‌کنند.


پیش از این برای جستجوی گروهای فیس‌بوکی باید از نوار جستجوی فیس‌بوک در بالای صفحه استفاده می‌شد، اما اکنون قابلیت Discover برای شما جستجو و دسترسی گروه‌های فیس‌بوک را آسانتر کرده است.

اکنون قابلیت Discover به صورت آزمایشی در اختیار تنها عده‌ای از کاربران فیس‌بوک قرار گرفته است و به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت بسیار کاربردی دسترسی و عضویت در گروه‌های فیس‌بوکی را برای کاربران بسیار آسان کرده است و نکته قابل ذکر در این است که قابلیت Discover در فیس‌بوک با بخش Discover در توییتر و اینستاگرام کاملا متفاوت است.

نظر شما در خصوص قابلیت Discover در گروه‌های فیس‌بوکی چیست؟

برچسب هاfacebookDiscover
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در فیسبوک جایی برای تبلیغ وجود ندارد