گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ مرداد

فیس‌بوک از پاک کردن هفت میلیون پست حاوی اطلاعات غلط درمورد ویروس کرونا شامل محتواهای اقدامات پیشگیرانه جعلی و درمان های اغراق شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شبکه اجتماعی در بخشی از ششمین گزارش اجرای استانداردهای جامعه که در سال ۲۰۱۸ با رویکرد برقراری آرامش و حذف تنش ها از پلتفرم خود تدوین کرده بود، این ارقام را اعلام کرده است.

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان از کارشناسان دعوت کرده است تا پیشنهادات خود را در هفته جاری برای ممیزی معیارهای استفاده شده در این گزارش برای اجرا در سال ۲۰۲۱ ارایه دهند.

این شرکت همچنین 22.5 میلیون پست حاوی سخنان نفرت انگیز درباره اپلیکیشنش را در سه ماهه دوم سال جاری پاک کرده است. رقمی که رشد فزاینده ای را نسبت به رقم 9.6 میلیون پست در سه ماهه نخست سال نشان می دهد اما آن را به جهش ارتقای فناوری تشخیص در شناسایی چنین پست هایی نسبت داده است.

فیس بوک همچنین 8.7 میلیون پست در مقایسه با 6.3 میلیون پست در سه ماهه قبل که مرتبط با سازمان های تروریستی بوده اند را پاک کرده است.

فیس بوک گفته است تکیه بیشترش برای شناسایی چنین پست هایی روی اتوماسیون طراحی شده برای مرور محتوای پست ها از ماه آوریل است چراکه با شیوع کووید 19 و تحت الشعاع قرار گرفتن زمان کاری اداره ها، هوش انسانی کمتری برای بررسی این موضوع در اختیار دارد.

 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه