اپلیکیشن
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

در پشت پرده کارهای زیادی برای نرم افزار پریزما انجام شده است، نرم افزاری که عکس های شما را به یک اثر هنری در حد آثار ون کوک تبدیل می کند. در اصل این نرم افزار عکس ها را به سرور می فرستد و در آن جا با استفاده از یک شبکه عصبی تغییرات روی عکس اعمال می شود. به زودی دیگر احتیاجی به این کار نخواهد بود، چرا که به گفته این کمپانی آن ها موفق شده اند شبکه عصبی را روی گوشی موبایل کاربران پیاده سازی کنند و دیگر برای تبدیل عکس به یک اثر هنری اتصال به اینترنت نیاز نیست. در حال حاضر تنها نیمی از استایل های پریزما در حالت آفلاین فعال شده، اما بقیه نیز در آینده نزدیک اضافه خواهند شد.
این روند موجب سرعت بخشیدن به تغییرات برای کاربران به خصوص آن هایی که اینترنت سرعت بالا ندارند، خواهد شد. همچنین سرورهای پریزما نیز خلوت شده و در آینده می توانند ویدیوها را نیز ویرایش نمایند.
پریزما ادعا کرده اولین شرکتی است که تکنیک شبکه عصبی را روی گوشی کاربران اجرا کرده است. به گفته این کمپانی این امر به توسعه دهندگان کمک خواهد کرد بدون داشتن دسترسی به دیتاسنتر بتوانند برنامه های خود را عرضه نمایند. تاکنون 52 میلیون نفر این نرم افزار را نصب کرده اند و روزانه چهار میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این کمپانی تلاش دارد با استفاده از فیلترهای خاص خود و رایگان نگه داشتن برنامه در این عرصه بی رقیب بماند.

برچسب هاPrisma
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن تصویری وابسته به سیستم عصبی Prisma ، به اندروید رسیده است