تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

به گزارش ITIran، فیلترشدن دو اپلیکیشن محبوب Foursquare و Swarm که سرویس‌های مبتنی بر نقشه به حساب می‌آمدند تعجب کاربران را برانگیخته است.
فوراسکوئر برای سال‌ها اپلیکیشنن محبوب کاربران ایرانی برای ارزیابی مکان‌ها از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها، نمایشگاه‌ها، پارک‌ها و مکان‌های عمومی بوده است بسیاری از کاربران از طریق این اپلیکیشن یک رستوران یا کافه را پیدا می‌کردند و کیفیت سرویس‌های ارایه شده توسط رستوران‌ها هم توسط سیستم امتیازدهی کاربران مورد ارزیابی قرار می‌گرفت. همین موضوع - نظارت مستقیم کاربران بر کیفیت سرویس‌های ارایه شده - باعث بهبود قابل توجه خدمات این مراکز و تلاش برای جلب امتیاز بالاتر می‌شد.
در این سیستم کاربران هم با نقد و بررسی مکان‌ها و اعلام حضور (Check in) در یک مکان امتیاز کسب می‌کردند و از این طریق هم مکان‌های جدید را به دوستانشان معرفی می‌کردند و هم فعالیت‌های خود را به اطلاع آن‌ها می‌رساندند.
فیلترشدن این دو اپلیکیشن محبوب باعث واکنش‌های بسیاری از کابران شده است و در زمانی رخ داده که طی هفته‌های اخیر شاهد روند حذف فیلترینگ از برخی سرویس‌های مفید و کم حاشیه مانند Flipboard ، مدیوم و یا سرویس‌های موسیقی مثل ساندکلاد یا اسپاتیفای بوده‌ایم.
طی یکی دو روز اخیر بسیاری از کاربران با منشن کردن جهرمی درتوئیتر از وزیر ارتباطات خواسته‌اند که موضوع فیلترینگ فوراسکوئر و سوارم را پیگیری کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه