گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

ماه مارس، یوتوب شروع به آزمایش قابلیت تصویر در تصویر (PiP) در وب برای تماشا و مرور همزمان کرد. با این طراحی، کاربران تنها قادر به فعال کردن PiP در زمانی بودند که به دور از پخش‌کننده‌ی فعلی جستجو می‌کردند. در حال حاضر یک آیکون Miniplayer در پایین سمت راست پنجره‌ی پخش ویدئو قرار دارد.
با کلیک کردن بر روی حالت پخش/مکث (play/pause)، ویدئو در گوشه‌ی پایین سمت راست YouTube.com کوچک می‌شود. پنجره‌ی ویدئو عنوان ویدئوی فعلی و کانالی که ویدئو از آن است را نشان می‌دهد، درحالیکه لیست‌های پخش هم مشخص شده‌اند.
با حرکت بر روی پنجره‌ی کوچک شده، یک دکمه‌ی پخش و قابلیت پرش به جلو و عقب در لیست پخش ظاهر می‌شود، در این زمان نوار جستجو در پایین ویدئو قرار دارد. در زمان تماشای لیست پخش، نوار V شکلی در گوشه‌ی پایین سمت راست ظاهر شده و به کاربر اجازه می‌دهد لیستی از آنچه با قابلیت حرکت به اطراف در آینده می‌آید را ببیند. کنترل‌های اضافی برای تکرار کردن و این سو و آن سو رفتن در زمان گوش دادن به موسیقی مفید هستند.
دکمه‌ای در گوشه‌ی سمت راست بالا در دسترس است. با کلیک کردن در هر جایی از این پنجره یک صفحه‌ی ویدئویی کامل باز می‌شود، در حالیکه کلیک راست کردن منویی از گزینه‌ها را باز می‌کند.
فعال کردن Miniplayer منجر به هدایت کاربران یوتوب به صفحه‌ی آخرین بازدیدشان، نتایج جستجو یا یک کانال می‌شود. اگر کاربران ویدئویی را مستقیما ببینند، فعال‌سازی PiP آن‌ها را به صفحه‌ی خانگی یوتوب می‌برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه