اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ دي

اینستاگرم در آخرین به‌روزرسانی خود، به کاربرانش این امکان را داده است تا زمان آنلاین بودن خود را به دوستان و طرفداران خود نمایش دهند. البته این ویژگی در حال حاضر برای کاربران سیستم‌عامل‌های iOS و Android در دسترس قرار گرفته است.
خوشبختانه یکی از ویژگی‌های این قابلیت این است که همه ی افراد و طرفداران شما نمی‌توانند زمان اکتیو بودن شمارا در اینستاگرم ببینند و تنها افرادی که شما در دایرکت با آن‌ها چت داشته‌اید، می‌توانند زمان آنلاین بودن شما را در این شبکه‌ی اجتماعی مشاهده کنند.
آن‌ها قادرند آخرین زمان آنلاین بودن شما را ببینند و خوشبختانه باید بگوییم اگر ترجیح می‌دهید کسی از سر زدن شما به این شبکه‌ی اجتماعی مطلع نشود، به‌ راحتی قابل غیرفعال شدن است. برای فعال‌سازی و یا غیر فعال‌سازی این گزینه، ابتدا به صفحه ی شخصی خود در اینستاگرم بروید، سپس به " options " بروید. سپس گزینه‌ی Show Activity Status را غیر فعال کنید.
در صورتی‌ که این گزینه را غیر فعال کنید، هیچکس نمی‌تواند آخرین زمان آنلاین شما را ببیند البته باید به این نکته توجه داشته باشید با غیر فعال‌سازی این قابلیت، شما نیز امکان رؤیت آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان را از دست خواهید داد. به نظر این روش منصفانه به نظر می‌رسد و این بهایی است که برای محرمانه بودن اکانت خود می‌پردازید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه