نرم افزار
رضا رزمی۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۳۰ مرداد

موزیلا از قابلیت امنیتی جدیدی در مرورگر فایرفاکس نسخه "pre-beta" رونمایی کرد. موزیلا با انتشار قابلیت امنیتی "Private Browsing" وب‌گردی را برای کابران فایرفاکس امن‌تر کرده است.
قابلیت امنیتی "Private Browsing" از ردیابی شما جلوگیری می‌کند و اطلاعات مربوط به وب‌گردی شما را ثبت نمی‌کند. شما در هنگام استفاده از این قابلیت امنیتی فایرفاکس، امنیت خود را در اینترنت بالا می‌برید.


این قابلیت به سایت‌ها اجازه ردیابی شما را نمی‌دهد و کلیه سرویس‌های ردیاب آنلاین را مسدود می‌کند. در واقع وقتی شما این قابلیت را فعال می‌کنید، به سرور سیگنال‌هایی را مبنی بر وب‌گردی امن ارسال می‌کنید. در هنگام فعال بودن این قابلیت نگران ردیابی خود و ثبت اطلاعات خود در هنگام وب‌گردی نباشید.
نکته‌ مهمی که موزیلا  در هنگام فعال کردن قابلیت امنیتی "Private Browsing" برای شما ذکر کرده است، لود شدن ناقص برخی از وب‌سایت‌ها است، که فایرفاکس با غیرفعال کردن این قابلیت در این وب‌سایت‌ها این مشکل را برای کاربران حل کرده است.
ازقابلیت امنیتی "Private Browsing" استفاده کنید، چرا که کوکی‌ها را ذخیره نمی‌کند و به سایت‌ها اجازه ردیابی و ثبت اطلاعات شما را در هنگام وب‌گردی نمی‌دهد.
موزیلا خبر از افزایش قابلیت‌ها و افزونه‌هایی داده است که امنیت وب‌گردی را برای شما افزایش می‌دهند، پس باید منتظر قابلیت‌های امنیتی جدید فایرفاکس در آینده باشیم.
لینک دانلود مرورگر فایرفاکس نسخه  Developer Editio

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا تصمیمات جدید موزیلا می توانند جلوی کاهش سهم فایرفاکس را بگیرند؟