تکنولوژی
مصطفی طبری۱۶:۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

گوگل چند ماه پیش قابلیت پخش ویدیوهای با سرعت 60 فریم بر ثانیه را به یوتیوب افزود و حالا این شرکت این سرعت را برای نمایش زنده ویدیوها نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این قابلیت که از امروز در مرورگرهای سازگار با HTML5 قابل دسترس می باشد، به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای 720p یا 1080p خود را به صورت 60 فریم بر ثانیه در یوتیوب نمایش دهند. همچنین در دستگاه هایی که از این سرعت پخش پشتیبانی نمی کنند، بطور خودکار پخش با سرعت 30 فریم بر ثانیه انتخاب خواهد شد.
همچنین گوگل قابلیت پخش این ویدیوها تحت تکنولوژی HTML5 را نیز فراهم کرد تا کاربران در مرورگرهایی که از این تکنولوژی وب پشتیبانی می کنند، قادر به تماشای این ویدیوها باشند.
در ماه آگوست سال گذشته، کمپانی گوگل تقریباً Twitch را به طور کامل خریداری کرد. این شرکت نامی شناخته شده در صعنت پخش زنده و آنلاین ویدیوهای مرتبط با بازی های کامپیوتری می باشد. اگرچه این قابلیت تاحدودی به یوتیوب اضافه شده اما به نظر می رسد گوگل قصد دارد در نمایشگاه E3 سال جاری از یک سرویس پخش زنده ویدیو به منظور جایگزینی Twitch رونمایی کند. با توجه به سرعت پخش بالای 60fps، اگر گوگل بتواند سرویس مناسبی در این زمینه ارائه کند، احتمالاً همانند سایر سرویس های این شرکت عظیم باید منتظر استقبال مناسب کاربران باشیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل به لطف بخش موبایل و یوتیوب همچنان درآمد خوبی دارد