موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد

انتظار می رود اپل آیفون جدید خود را iPhone 6S نامگذاری کند. نمایشگر استفاده شده در آیفون های جدید اپل از قابلیت فورس تاچ بهره می برند که نسبت به میزان فشار لمس شما، حساس هستند.
اپل این قابلیت را نخستین بار در اپل واچ استفاده کرد و سپس آن را در مک بوک و مک بوک پرو نیز بکار برد.
به گفته مارک گورمان از سایت 9to5Mac که سابقه خوبی در افشای جزییات کلیدی در مورد محصولات اپل پیش از معرفی رسمی دارد، این قابلیت به همراه iOS 9 در آیفون های جدید اپل بکار خواهد رفت.
وی اضافه کرد، قابلیت فورس تاچ در نسخه جدید iOS وجود خواهد داشت تا بتوان کارها را ساده و سریع تر انجام داد. برای مثال کاربران آیفون 6اس می توانند از فورس تاچ استفاده کرده و با یک لمس کوتاه بر روی آیکون برنامه ای در هوم اسکرین، عمل خاصی را انجام دهند. مثلاً با لمس آیکون Phone مستقیماً به بخش پیام های صوتی خود بروید.


استفاده ها از این قابلیت می تواند زیاد باشد. برای مثال با فشاری مشخص مقصد خود را در Apple Maps لمس کنید تا بصورت خودکار راهنمای مسیر فعال شود، یک آهنگ در برنامه Music را لمس کنید تا منویی شامل گزینه های افزودن به لیست پخش و یا ذخیره برای پخش آفلاین باز شود و یا با فروش تاچ کردن یک لینک در سافاری، یک پیش نمایش بندانگشتی از آن را ببینید.
انتظار می رود اپل آیفون های جدید را به همراه Apple TV در اوایل ماه سپتامبر رونمایی کند.
براساس گزارشات پیشین، iPhone 6S از بدنه آلومینیومی قویتر، پردازنده سریعتر A9، دو گیگابایت رم، LTE با سرعت بالاتر، عمر باتری بهبودیافته و دوربین 12 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 4K بهره خواهد برد.
همچنین اپل اینبار علاوه بر رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای، رنگ رزگلد را نیز برای کاربران ارائه می کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به لطف ساختار فلزی تقویت شده،iPhone 6S احتمالاً سخت‌تر خم می شود